Search Engine Marketing



Pe 23 octombrie 2008, la hotel Howard Johnson, a acut loc cea de a doua editie a seminarului “Search Engine Marketing”, ce face parte din seria “Advertising 2.0”. Acest eveniment de o zi a avut ca obiectiv furnizarea de  solutii eficiente de crestere a vizibilitatii companiilor pe Internet si tactici pentru a transforma vizitatorii site-urilor lor in clienti.

Evenimentul se adreseaza atat companiilor care descopera acum marketingul online, cat si celor care deja conduc campanii online si doresc eficientizarea lor.

Pentru acest seminar, numarul maxim de participanti a fost este de 30 de persoane.


Vorbitori





ALEXANDRU VISA
Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive


Alexandru Visa are peste 10 ani de experienta in marketing si publicitate, iar din 2008 este Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive. Inainte de a fi fondat HyperActive, Visa a ocupat functia de Consultant Marketing Internet pentru belairdirect (divizie a ING Canada), avand ca obiectiv impunerea companiei ca „specialistul numarul unu in asigurari online”.
Din 2004, Visa a fost Account Manager / Strateg SEM la Networld Media Montreal si s-a ocupat de dezvoltarea pietei agentiilor de publicitate si a clientilor de publicitate nationali, reusind sa realizeze un volum de vanzari de $720,000 pe an. Intre 1998 si 2003 Visa a lucrat pentru cea mai importanta regie de media de la acea ora din Romania, ARBOmedia, initial IP Bucuresti.
A fost de asemenea promotorul diviziei de interactive de la ARBOmedia. In acest rol a stabilit si dezvoltat relatii profesionale solide si eficiente cu majoritatea clientilor mari si a agentiilor de publicitate din Romania. [mai mult]

DORIN BOERESCU
Managing Partner, HyperActive


Dorin Boerescu este un antreprenor cu peste 12 ani de experienta in piata romaneasca, avand in portofoliu construirea agentiei independente de publicitate Speed Promotion si a unei tipografii digitale – Agrafa Print Services – a caror cifra de afaceri cumulata a depasit 1,5 milioane euro in 2007. In portofoliul de clienti ai celor doua companii se numara: Forever Living Products Romania, Frufru, Romtelecom, Autoitalia, Elite Romania, Anchor Group, Biromedia, Agrana Romania, Energy Holding, MIDOCAR, BDT, Organizatia Salvati Copiii, International Labour Office, Next Advertising, Initiative Media, Scala JWT Thompson, Cohn&Jansen Ashley Holmes, Vitrina Felix Media s.a.
Incepand cu 2004 a fost unul din promotorii Google Adwords in Romania, Speed Promotion fiind printre primele agentii care au inceput sa ofere aceste servicii. La inceputul lui 2008 a decis sa se retraga din activitatea Speed Promotion si sa se dedice comunicarii online, infiintand impreuna cu Alex Visa agentia de marketing interactiv HyperActive. [mai mult]

De ce sa participi?



• Vezi cum iti poti maximiza rezultatele prezentei online avand CONTROL TOTAL asupra bugetului si eficientei.
• Inveti cum sa iti construiesti o strategie SEO pe termen lung si de ce calitatea (si nu cantitatea) informatiilor conduce la mai multe rezultate
• Afli cum sa iti cresti eficienta campaniilor online, folosind tactici masurabile si optimizabile, avand un cost redus si monitorizare permanenta.

Cine participa?



Acest seminar se adreseaza oamenilor din companii, clienti de publicitate online, ce ocupa poziti precum:
• Profesionisti cu noi responsabilitati in marketing (web, new media)
• Manageri in marketing/ advertising/ comunicare
• Brand/ product managers
• Production managers
• Profesionisti cu experienta care doresc sa isi extinda aria de expertiza sau abilitatile