Din ce in ce mai multe companii constientizeaza astazi importanta marketingului si a optimizarii pentru motoarele de cautare in dezvoltarea unor campanii de succes in mediul online.

Search Engine Marketing



Pe 23 octombrie 2008, la hotel Howard Johnson, a avut loc cea de a doua editie a seminarului “Search Engine Marketing”, workshop ce face parte din seria “Advertising 2.0. Acest eveniment de o zi a avut ca obiectiv furnizarea de solutii eficiente privind cresterea vizibilitatii companiilor pe Internet si tactici pentru a transforma vizitatorii site-urilor lor in clienti.

Evenimentul se adreseaza atat companiilor care descopera acum marketingul online, cat si celor care deja conduc campanii online si doresc eficientizarea lor.

Pentru acest seminar, numarul maxim de participanti admisi a fost de maxim 30 de persoane.
[mai mult]

Vorbitori






ALEXANDRU VISA
Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive


Alexandru Visa are peste 10 ani de experienta in marketing si publicitate, iar din 2008 este Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive. Inainte de a fi fondat HyperActive, Visa a ocupat functia de Consultant Marketing Internet pentru belairdirect (divizie a ING Canada), avand ca obiectiv impunerea companiei ca „specialistul numarul unu in asigurari online”. [mai mult]

DORIN BOERESCU
Managing Partner, HyperActive


Dorin Boerescu este un antreprenor cu peste 12 ani de experienta in piata romaneasca, avand in portofoliu construirea agentiei independente de publicitate Speed Promotion si a unei tipografii digitale – Agrafa Print Services – a caror cifra de afaceri cumulata a depasit 1,5 milioane euro in 2007. [mai mult]

De ce sa participi?



• Vezi cum iti poti maximiza rezultatele prezentei online avand CONTROL TOTAL asupra bugetului si eficientei.
• Inveti cum sa iti construiesti o strategie SEO pe termen lung si de ce calitatea (si nu cantitatea) informatiilor conduce la mai multe rezultate
• Afli cum sa iti cresti eficienta campaniilor online, folosind tactici masurabile si optimizabile, avand un cost redus si monitorizare permanenta.