Marketing for residential market



Pe 4 iunie 2008,  la Hotel Novotel, a avut loc  primul workshop cu tema “Marketing for Residential Market”. Seminarul face parte din seria Advertising 2.0, platforma de comunicare lansata de Evensys in primvara anului 2008.  Seminarul a avut ca obiectiv principal furnizarea de tactici, strategii si solutii pentru comunicatorii si specialistii de marketing angrenati in promovarea proiectelor rezidentiale.


Vorbitori



IOANA MAGDALENA MANEA
Director General, Director Creatie & Strategie,
Loco Branding & Communication


Ioana Manea este, din septembrie 2005, director general si director de creatie si strategie in cadrul agentiei full-service Loco Branding & Communication. Are o experienta de peste 12 ani in strategie si creatie. Anterior, Ioana a lucrat ca director de creatie si strategie in agentii precum Scala JWT, Lowe & Partners, Medic One, Draft, Grey
Worldwide si Leo Burnett.
Din anul 2005 si pana in prezent a lucrat pentru branduri precum Wembley Dry Gin, Stalinskaya, Best Value, Finalgon, Electrolux, Antena 1, Radio Romantic, Arctic, Structo, Tenco, Decar, Eurohouse, Bank Leumi, Smart Film, AT Concepts, Audiooptica, Blue Leaf Multimedia.
Alaturi de echipele pe care le-a condus de-a lungul timpului, Ioana are in palmares, printre altele, un Silver Effie pentru campania de lansare Raiffeisen Bank (2004) si unul pentru o promotie Coca-Cola (2005). Preda cursuri de strategii de comunicare, gandire strategica, gasirea de solutii creative, proceduri de lucru in relatia client-agentie, tehnici de prezentare, a publicat numeroase lucruri si articole de specialitate, a participat ca lector la numeroase conferinte si seminarii de marketing si strategie, iar anul acesta a fost membru in juriul Effie pentru a treia oara.

ELIZA ROGALSKI
Managing Partner, Rogalski Grigoriu Public Relations


Eliza Rogalski este managing partner al companiei Rogalski Grigoriu Public Relations, specializata in managementul integrat al reputatiei organizatiilor si brandurilor. Cu o experienta de peste 9 ani in comunicare, Rogalski si-a inceput cariera ca ziarist la Banii Nostri si ulterior la Ziarul Financiar si pe cea de profesionist in relatii publice in anul 2001 ca director de comunicare al companiei SAP Romania. Rogalski are o specializare completa in comunicare, absolvind cursuri de Competitive Intelligence, Creative Planning, Idea Management si cursurile Chartered Institute for Public Relations de la Londra, urmand in prezent un EMBA in cadrul Berlin School of Creative Leadership.

RADU IONESCU
Managing Director, Kinecto


Radu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.


De ce nu trebuie sa ratezi urmatoarea editie?



• Pentru ca vei intalni specialisti in comunicare personalizata care iti vor deslusi tainele acestui tip de marketing
• Pentru ca vei descoperi o modalitate eficienta, din punct de vedere al costurilor, de a construi branduri si evident, de a creste vanzarile companiei tale.
• Pentru ca liderii pietei sunt cei care mizeaza pe creativitate si inovatie.
• Pentru ca marketingul joaca astazi un rol foarte important in vanzarea unui proiect rezidential.

Cine a participat?



Seminarul s-a adresat practicienuilor din marketing si comunicare din agentii imobiliare sau dezvoltatori de proiecte rezidentiale.