Program



Workshop-ul  s-a desfasurat pe parcursul a 4 ore si a inclus prezentari, exercitii, precum si sesiuni interactive de Q&A.

SESIUNEA I: ONLINE marketing
Incursiune in noul marketing interactiv

Marketingul pe Internet inseamna pentru multi un website si o simpla campanie de bannere. Dar este mai mult decat atat. Specialistul Thinkdigital a purtat audienta intr-o incursiune dincolo de publicitatea online alb-negru, scotand in evidenta starea actuala a marketingului interactiv prin numeroase studii de caz, ce au oferit participantilor un ghid pentru a crea campanii eficiente si relevante.

ODYSSEAS NTOTSIKAS
Managing Director, Thinkdigital Europe

Odysseas Ntotsikas este fondator si Managing Director Thinkdigital. Odysseas are peste 10 ani de experienta in marketing. Si-a inceput cariera pe postul de consultant in cadrul companiei Accenture, de unde a plecat in anul 2000 pentru a pune bazele celei mai importante agentii de publicitate online din Grecia, yellownetroad. In anul 2005 a vandut afacerea catre OgilvyOne, unde a continuat sa lucreze ca Stategic Planning Director timp de 2 ani.

Despre THINKDIGITAL
Odysseas Ntotsikas a lansat Thinkdigital la sfarsitul anului 2006, care a devenit foarte rapid cea mai mare retea de advertising din Grecia. Thinkdigital Romania a fost lansata la inceputul acestui an. Thinkdigital Europe este una dintre cele mai importante retele de advertising din Europa, de asemenea reprezentant exclusiv pentru companii precum Microsoft Digital Advertising Solutions, MySpace, Oridian and Eyeblaster in S.E. Europe.

SESIUNEA II: ONLINE EFFECTIVENESS
Masurarea eficientei campaniilor online

Una dintre marile provocari ale mediului digital este aceea de a-si dovedi eficienta in fata oamenilor de marketing. In aceasta sesiune, specialistul Gemius a oferit un ghid pentru evaluarea succesului campaniilor publicitare online si pentru optimizarea viitoarelor initiative. De asemenea, s-a discutat despre efectul asupra imaginii brandului, criterii de succes si s-a analizat comportamentul utilizatorilor care au fost expusi la campania publicitara online.

Lector FILIP PIECZYNSKI
Director of International Operations Department,
Gemius SA
Filip este responsabil pentru dezvoltarea agentiei de cercetare online Gemius SA. Activitatile lui constau in negocierea cu diverse comitete din industriile conexe cu privire la introducerea si dezvoltarea instrumentelor de masurare a audientei pe Internet. A stabilit deasemenea legaturi de cooperare cu editori, agentii de media si agentii de publicitate. In calitate de Director al Departamentului de Operatiuni Internationale, supervizeaza toate birourile internationale Gemius.

Catalin Emilian
Operations Manager,
Gemius Research


Despre GEMIUS SA
Gemius SA este o companie prezenta in peste 10 tari, specializata in studii de cercetare pe Internet - de la monitorizari de trafic online, monitorizarea audientei online, a eficientei campaniilor publicitare pe Internet, pana la studii AdHoc, studii de branding sau profilul userilor ce au avut contact cu campaniile publicitare online etc.

SESIUNEA II: ONLINE BRANDING
Cum sa creezi o experienta de brand digitala

Marketingul online ofera mult mai multe oportunitati brandurilor decat simpla promovare prin bannere sau prezenta pe Internet printr-un website. Putem vorbi asadar de “Digital Brand Experience”, un concept complex de comunicare ce implica folosirea creativa a tehnologiilor online, experienta oferita utilizatorilor si valorile brandului. Intr-o sesiune de doua ore, Landor si Seed Consultants auvorbit despre procesul de branding in new media, despre particularitatile si solutiile ce asigura succesul brandurilor in acest nou mediu de comunicare.

Lector ALEXANDER SCHOENFELD,
Creative Director, Landor Hamburg

Alexander Schoenfeld are 20 de ani de experienta in design si branding. A jucat un rol esential in dezvoltarea cu succes a proiectelor de comunicare si creare a identitatii pentru o gama variata de clienti din industrii precum telecomunicatiile, auto, finante, FMCG sau divertisment. Inainte de a se alatura echipei Landor, Schˆnfeld a lucrat in branding si marketing in cadrul retelei BBDO. A construit diviziile de comunicare integrata ale Proximity Germany din functia de Executive Creative Director si a lucrat pentru branduri puternice precum Mercedes-Benz, Volkswagen, NestlÈ, Deutsche Telekom, Panasonic sau Warner Brothers. A studiat designul in Germania si Statele Unite ale Americii si a castigat numeroase premii la Cannes, in cadrul clubului ADG sau la Festivalul de la New York.

Despre LANDOR
Landor este una dintre cele mai mari companii de consultanta in branding si design, cu 24 de birouri in 16 tari, reunind peste 800 de angajati. Printre clientii companiei se numara branduri globale precum British Airways, Varig, Pepsi, BP, FedEx, Frito-Lay, SGI, Levi's, Japan Airlines, Lucent, Procter & Gamble, Microsoft, Cathay Pacific sau LG Group.