Prezentare



Astazi, mai mult ca oricand, ritmul foarte alert al transformarilor din marketing cere specialistilor sa tina pasul cu noile tehnologii si cele mai recente strategii si tactici de promovare. Workshop-ul “Branding si eficienta in New Media” a adus in prim plan doua teme de actualitate pentru profesionistii din marketing: branding-ul ondine si masurarea campaniilor online.

Obiectivele seminarului



• Identificarea directiei in care se indreapta marketingul si care sunt motoarele schimbarii
• Dezvaluirea metodelor de imbunatatire rapida a comunicarii si instrumentelelor de promovare
• Informarea audientei asupra noilor instrumente si strategii in new media
• Cunoasterea celor mai noi eficiente modalitati de masurare a succesului activitatilor tale
• Furnizarea de solutii viabile pentru provocarile cu care se confrunta marketingul in ziua de astazi


Despre ce s-a vorbit?



• Cele mai eficiente instrumente digitale si metode de a atinge succesul in campanii
• Cele mai noi tendinte in marketingul digital
• Cele mai noi solutii cu privire la utilizarea instrumentelor de promovare online.
• Informatii despre planning-ul strategic
• Efectele Internetului asupra imaginii brandului
• Analiza comportamentului utilizatorilor
• Optimizarea campaniilor digitale


Cui s-a adresat seminarul?



• Profesionistilor cu noi responsabilitati in marketing
• Managerilor in marketing/ advertising/ comunicare
• Brand/ product managerilor
• Production managerilor
• Profesionistilor cu experienta care doresc sa isi extinda aria de expertiza sau abilitatile
• Advertising/public relations account executives
• Promotion managerilor
• Media managerilor