Un workshop ce a oferit raspunsul la doua intrebari esentiale: “Cum imi promovez cu succes brandul in mediul digital?” si “Cum pot afla cat de eficiente sunt campaniile mele online?”

Branding & Eficienta in New Media



Pe 28 februarie 2008, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel Bucharest, a avut loc primul workshop din seria “Advertising 2.0”, marca Evensys. Workshop-ul “Branding si eficienta in New Media”a oferit audientei prilejul unic de a fi fata in fata cu doi specialisti de talie europeana. [mai mult]

SESIUNEA I: ONLINE marketing
Incursiune in noul marketing interactiv

Marketingul pe Internet inseamna pentru multi un website si o simpla campanie de bannere. Dar este mai mult decat atat. Specialistul Thinkdigital a purtat audienta intr-o incursiune dincolo de publicitatea online alb-negru. [mai mult]
ODYSSEAS NTOTSIKAS
Managing Director, Thinkdigital Europe

SESIUNEA II: ONLINE EFFECTIVENESS
Masurarea eficientei campaniilor online

Una dintre marile provocari ale mediului digital este aceea de a-si dovedi eficienta in fata oamenilor de marketing. In aceasta sesiune, specialistul Gemius a oferit un ghid pentru evaluarea succesului campaniilor publicitare online si pentru optimizarea viitoarelor initiative. [mai mult]
FILIP PIECZYNSKI
Director of International Operations Department, Gemius SA

SESIUNEA II: ONLINE BRANDING
Cum sa creezi o experienta de brand digitala

Marketingul online ofera mult mai multe oportunitati
brandurilor decat simpla promovare prin bannere sau prezenta pe Internet printr-un website. Putem vorbi asadar de “Digital Brand Experience”, un concept complex de comunicare ce implica folosirea creativa a tehnologiilor online, experienta oferita utilizatorilor si valorile brandului.
[mai mult]
ALEXANDER SCHOENFELD,
Creative Director, Landor Hamburg