Marketing for Financial Services



Pe 24 iunie la Hotel Novotel, a avutloc primul workshop cu tema “Marketing for Financial Services”. Seminarul face parte din seria Advertising 2.0, platforma de comunicare lansata de Evensys anul acesta. Seminarul si-a propus sa ofere tactici, strategii si solutii pentru comunicatorii si specialistii de marketing angrenati in promovarea produselor si brandurilor din banci, asigurari si leasing.

Vorbitori




STEFAN CHIRITESCU
Head of Planning, Graffiti BBDO

Si-a inceput cariera in publicitate in 2001 si de atunci s-a ocupat de branduri de toate dimensiunile, mici, mari, locale, regioanle, locale: Orange, Pepsi, Wrigley, Domo, Real, Sensiblu, Dacia, Banca Romaneasca, Allianz-Tiriac, Heidi, Fuchs si multi altii. Retail-ul si serviciile financiare sunt categoriile sale favorite, fiind si categoriile cu cel mai mare ritm de crestere ca business. Aceste categorii i-au adus mai multe premii si nominalizari la Effie si l-au invatat sa aprecieze ce inseamna inovatia. Atat in business cat si in comunicare. De la inceputul acestui an, coordoneaza departamentul de planning al agentiei Graffiti BBDO.

VIRGINIA KORMA
International Business Director, V+O Communication

Virginia are peste 15 ani de experienta in Corporate Affairs, Business Development & Strategy and Project Management, lucrand pentru Media Group Emap (Londra) si  Ogilvy & Mather, precum si in Atena in diverse industrii precum biotehnologia farmaceutica, industria bauturilor dar si in consultanta de management. Din pozitia actuala de International Business Director, Virginia este responsabila pentru dezvoltarea pe plan international a companiei V+O Communication, coordonand echipele din Romania, Bulgaria si Serbia. Virginia a lucrat in restructurarea companiilor, investitii strategice si IPO pentru o varietate de clienti V+O si are experienta bogata in strategii de comunicare corporatiste si politici corporatiste. Detine o diploma de Masterat in Administrarea Afacerilor obtinut de la Colegiul American din Grecia, un MBA de la Scoala de Business Londoneza si o diploma profesionala de la Chartered Institute of Marketing.

LOREDANA VISA
General Manager, V+ O Romania

Incepand cu finalul lunii mai, 2008, Loredana va conduce biroul V+O din Bucuresti, din pozitia de General Manager. Loredana Visa a detinut anterior functia de PR Manager in cadrul AVON Canada, unde s-a ocupat de strategia de comunicare si de programele de responsabilitate sociala corporatista, printre care si Campania Avon impotriva cancerului de san. Loredana si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, facand parte din prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex GSM. Dupa experienta Connex, Loredana s-a alaturat echipei Graffiti BBDO Romania ocupand pozitia de PR Director.

ALEXANDRU VISA
Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive

Alexandru Visa are peste 10 ani de experienta in marketing si publicitate, iar din 2008 este Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive. Inainte de a fi fondat HyperActive, Visa a ocupat functia de Consultant Marketing Internet pentru belairdirect (divizie a ING Canada), avand ca obiectiv impunerea companiei ca „specialistul numarul unu in asigurari online”.
Din 2004, Visa a fost Account Manager / Strateg SEM la Networld Media Montreal si s-a ocupat de dezvoltarea pietei agentiilor de publicitate si a clientilor de publicitate nationali, reusind sa realizeze un volum de vanzari de $720,000 pe an. Intre 1998 si 2003 Visa a lucrat pentru cea mai importanta regie de media de la acea ora din Romania, ARBOmedia, initial IP Bucuresti.
A fost de asemenea promotorul diviziei de interactive de la ARBOmedia. In acest rol a stabilit si dezvoltat relatii profesionale solide si eficiente cu majoritatea clientilor mari si a agentiilor de publicitate din Romania.

De ce sa participi?



• Pentru ca este primul seminar pe acesta tema din Romania.
• Pentru ca vei intalni specialisti in comunicare personalizata care iti vor deslusi tainele acestui tip de marketing
• Pentru ca vei descoperi o modalitate eficienta, din punct de vedere al costurilor, de a construi branduri si evident, de a creste vizibilitatea companiei tale.
• Pentru ca liderii pietei sunt cei care mizeaza pe creativitate si inovatie.
• Pentru ca marketingul joaca astazi un rol foarte important in cresterea cotei de piata.


Cine participa?



Seminarul se adreseaza practicienuilor din marketing si comunicare din banci, companii de asigurari si leasing.