Sectorul financiar-bancar se afla astazi printre cele mai competitive piete din Romania, atat prin numarul companiilor concurente, cat si prin puterea jucatorilor sau multitudinea de campanii derulate.

Marketing for Financial Services



Pe 24 iunie la Hotel Novotel a avut loc primul workshop cu tema “Marketing for Financial Services”. Seminarul face parte din seria Advertising 2.0, platforma de comunicare lansata de Evensys anul acesta. Evenimentul si-a propus sa ofere tactici, strategii si solutii pentru comunicatorii si specialistii de marketing angrenati in promovarea produselor si brandurilor din banci, asigurari si leasing.

Vorbitori




STEFAN CHIRITESCU
Head of Planning, Graffiti BBDO

Si-a inceput cariera in publicitate in 2001 si de atunci s-a ocupat de branduri de toate dimensiunile, mici, mari, locale, regionale, locale: Orange, Pepsi, Wrigley, Domo, Real, Sensiblu, Dacia, Banca Romaneasca, Allianz-Tiriac, Heidi, Fuchs si multi altii.

VIRGINIA KORMA
International Business Director, V+O Communication

Virginia are peste 15 ani de experienta in Corporate Affairs, Business Development & Strategy and Project Management, lucrand pentru Media Group Emap (Londra) si  Ogilvy & Mather, precum si in Atena in diverse industrii precum biotehnologia farmaceutica, industria bauturilor dar si in consultanta de management.

LOREDANA VISA
General Manager, V+ O Romania

Incepand cu finalul lunii mai, 2008, Loredana va conduce biroul V+O din Bucuresti, din pozitia de General Manager. Loredana Visa a detinut anterior functia de PR Manager in cadrul AVON Canada, unde s-a ocupat de strategia de comunicare si de programele de responsabilitate sociala corporatista.

ALEXANDRU VISA
Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive

Alexandru Visa are peste 10 ani de experienta in marketing si publicitate, iar din 2008 este Managing Partner si Presedinte al agentiei HyperActive. Inainte de a fi fondat HyperActive, Visa a ocupat functia de Consultant Marketing Internet pentru belairdirect (divizie a ING Canada), avand ca obiectiv impunerea companiei ca „specialistul numarul unu in asigurari online”.

Beneficii



Urmatoarea editie a seminarului Marketing for Financial Services nu trebuie ratata:
• Pentru ca este primul seminar pe acesta tema din Romania.
• Pentru ca vei intalni specialisti in comunicare personalizata care iti vor deslusi tainele acestui tip de marketing
• Pentru ca vei descoperi o modalitate eficienta, din punct de vedere al costurilor, de a construi branduri si evident, de a creste vizibilitatea companiei tale.
• Pentru ca liderii pietei sunt cei care mizeaza pe creativitate si inovatie.
• Pentru ca marketingul joaca astazi un rol foarte important in cresterea cotei de piata.


Cine participa?



Seminarul s-a adresat practicienilor din marketing si comunicare din banci, companii de asigurari si leasing.