Prezentare



Influenta Internetului asupra marketingului nu mai este o noutate, multe din campaniile de astazi avand deja o componenta de online advertising. Insa pe masura ce numarul instrumentelor de digital marketing continua sa creasca, iar noutatile de ieri sunt depasite astazi, seminarul Digital Marketing for Marketers a reusit sa ofere audientei un ghid complet pentru companiile in new media.

In acest seminar de o zi, Radu Ionescu (managing partner, Kinecto) a parcurs toate abordarile, tendintele si provocarile pe care le au acum oamenii de marketing in mediul online.

Trainer


RADU IONESCU
Managing Director, Kinecto
Radu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online.
Despre KINECTO
Kinecto este o agentie full-service de marketing relational cu experienta si expertiza in implementarea de solutii interactive si de comunicare directa. Kinecto dezvolta websiteuri corporate, websiteuri de produs, campanii de advertising online, campanii de advertising pay-per-click; bloguri corporate si de produs; campanii neconventionale online si offline (user generated content, bloguri tematice, podcasturi, videocasturi, teasing, publicatii specializare etc.; newslettere, sms, telemarketing, marketing direct si altele.

Obiective



Seminarul a abordat la inceput informatiile de baza specifice marketingului digital, apoi a oferit tactici si strategii in mediul online, a analizat cazuri de succes, a explicat planificarea campaniilor pe Internet si la final a raspuns tuturor intrebarilor avute de participanti sau aparute pe parcursul sau.


De ce sa participi?



Cei prezenti la seminar au avut ocazia sa descopere:
- Cum sa utilizeze eficient canalul new media pentru advertising
- Importanta transparentei si sa intelegi impactul si limitarile de control ale conversatiei consumatorilor din jurul produsului tau
- Cum integreziecomunitatile online in activitatile de PR
- Cum sa organizeze un pitch eficient pentru selectarea unei
agentii interactive
- Cum sa integreze new media in mix si cum si cand sa faci campanii
exclusiv online


Cui s-a adresat seminarul?



- Profesionistilor cu noi responsabilitati in marketing
- Managerilor in marketing/ advertising/ comunicare
- Brand/ product managerilor
- Production managerilor
- Profesionistilor cu experienta care doresc sa isi extinda aria de expertiza sau abilitatile
- Advertising/public relations account executives
- Promotion managerilor
- Media managerilor