Blogging for companies



Pe 19 noiembrie 2008,  la Hotel Novotel, a avut loc cea de-a doua editie a seminarului “Blogging for Companies”, ce face parte din seria “Advertising 2.0”, lansata de Evensys in primavara lui 2008.


Seminarul si-a propus sa ofere un ghid complet despre bloguri si modalitatile in care companiile le pot folosi cu eficienta. Totodata, evenimentul s-a adresat atat celor care descopera acum blogurile, cat si celor care au deja notiuni de baza.

 Vorbitor



CRISTIAN MANAFU
Blogger
Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggeri activi din Romania, blogul sau fiind clasat printre cele mai apreciate jurnale locale. In cariera sa de opt ani in presa de afaceri, ultimii trei ca director editorial pentru Biz, Stuff si Campaign, Cristian a fost responsabil cu lansarea si relansarea unor reviste de pe piata locala. Din noiembrie 2006, Cristian este managing partner la Evensys.

Invitati




VICTOR KAPRA
New Media Content Manager, Publimedia
       
Victor isi desfasoara activitatea in presa din 1990, iar in prezent este New Media Content Manager la Publimedia SA.  De-a lungul carierei sale, Victor a fost editor Mediafax (1994-1998); redactor sef adjunct Ziarul Financiar (1999-2003); fondator si redactor sef al primei reviste de life style digital din Romania, go4it! (2003-2007) si, in aceeasi perioada, editor IT&C Ziarul Financiar.

DESPRE PUBLIMEDIA
Publimedia este compania de publishing a grupului de firme MediaPRO si unul dintre
cei mai mari publisheri de pe piata din Romania de cotidiene si reviste. Cu un portofoliu tot mai bogat de publicatii (8 ziare, 8 reviste si 2 ghiduri), PubliMedia International acopera in acest moment toate segmentele importante de piata: presa de business, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, reviste specializate  adresate barbatilor si de interes special.


RADU IONESCU
Managing Director, Kinecto

Radu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online

Despre KINECTO
Kinecto este o agentie full-service de marketing relational cu experienta si expertiza in implementarea de solutii interactive si de comunicare directa. Kinecto dezvolta websiteuri corporate, websiteuri de produs, campanii de advertising online, campanii de advertising pay-per-click; bloguri corporate si de produs; campanii neconventionale online si offline (user generated content, bloguri tematice, podcasturi, videocasturi, teasing, publicatii specializare etc.; newslettere, sms, telemarketing, marketing direct si altele.

 



Obiective



Participantii la seminar au parcurs mai intai o introducere in blogging si vor afla cum este structurata blogosfera romaneasca, pentru ca apoi sa isi insuseasca instrumentele si tacticile necesare in dezvoltarea unui blog propriu. Partea a doua a seminarului a fost dedicata blogurilor de companie, promovarii prin bloguri, in prezenta unor invitati din companii care folosesc blogging-ul sau a unor specialisti in comunicare.

Beneficii



Participantii la seminar au avut ocazia sa afle raspunsuri la intrebari precum:
• Ce rol joaca astazi blogurile in randul media
• Care sunt blogurile influente si cine sunt oamenii din spatele acestora
• Cum sa implici blogosfera in campanile de comunicare
• Care sunt formele de promovare pe bloguri
• Ce intrebari iti pui inainte de a lansa un blog
• Ce riscuri pot aparea la lansarea unui blog de companie
• Ce campanii au avut loc in blogosfera locala.
• Care sunt temerile oamenilor din companii referitoare la bloguri si cum pot fi depasite acestea.
• Cum urmaresti si monitorizezi brandul tau pe bloguri.


Cine a participat?



• Directori de comunicare si corporate affairs
• Directori de comunicare si marketing
• Specialisti in PR din agentii specializate
• Specialisti in New Media
• Consultanti in comunicare
• Practicieni din advertising
• Brand Manageri