O incursiune in blogosfera, o cale de a intelege mai bine ce sunt blogurile si cum pot fi folosite in sprijinul brandurilor si companiilor.

Blogging for companies



Pe 19 noiembrie 2008,  la Hotel Novotel, a avut  loc cea de-a doua editie a seminarului “Blogging for Companies”, workshop ce face parte din seria “Advertising 2.0”, lansata de Evensys anul in primvara lui 2008. Aceasta intalnire si-a ropus sa ofere un ghid complet despre bloguri si modalitatile in care companiile le pot folosi cu eficienta.

Evenimentul s-a adresat atat celor care descopera acum blogurile, cat si celor care au deja notiuni de baza. [mai mult]

Pentru acest seminar, numarul maxim de participanti admisi a fost de 30 de persoane.

Vorbitor



CRISTIAN MANAFU
Blogger

Fost jurnalist format in presa de business, Cristian Manafu este unul dintre bloggeri activi din Romania, blogul sau fiind clasat printre cele mai apreciate jurnale locale. In cariera sa de opt ani in presa de afaceri, ultimii trei ca director editorial pentru Biz, Stuff si Campaign, Cristian a fost responsabil cu lansarea si relansarea unor reviste de pe piata locala. Din noiembrie 2006, Cristian este managing partner la Evensys.

Invitati




VICTOR KAPRA
New Media Content Manager, Publimedia   

Victor isi desfasoara activitatea in presa din 1990, iar in prezent este New Media Content Manager la Publimedia SA.  De-a lungul carierei sale, Victor a fost editor Mediafax (1994-1998); redactor sef adjunct Ziarul Financiar (1999-2003); fondator si redactor sef al primei reviste de life style digital din Romania, go4it! (2003-2007) si, in aceeasi perioada, editor IT&C Ziarul Financiar.[mai mult]


RADU IONESCU
Managing Director, Kinecto

Radu are 5 ani experienta in antreprenoriat in domeniul interactive, cu implicare preponderenta in coordonarea strategiei si in new business, lucrand pentru zeci de clienti din finante, imobiliare, pharma, educatie sau retail. Inainte de a fonda Kinecto a lucrat timp de doi ani in grupul BMG, atat pentru divizia de publishing, cat si pentru Imedia, divizia de online. [mai mult]

Obiectivele seminarului



Seminarul a cautat raspunsuri la intrebari precum:
• Ce rol joaca astazi blogurile in randul media
• Care sunt blogurile influente si cine sunt oamenii din spatele acestora
• Cum sa implici blogosfera in campanile de comunicare
• Care sunt formele de promovare pe bloguri
• Ce intrebari iti pui inainte de a lansa un blog
• Ce riscuri pot aparea la lansarea unui blog de companie
• Ce campanii au avut loc in blogosfera locala.
• Care sunt temerile oamenilor din companii referitoare la bloguri si cum pot fi depasite acestea.
• Cum urmaresti si monitorizezi brandul tau pe bloguri.